niedziela, 30 kwietnia 2017

Od Natsu

Przeciągnąłem się i usiadłem na ziemi. Całe ubranie miałem pogniecione i brudne.Nie pomagało też to że Ramsay znów oblał mnie wodą, aby mnie obudzić.
-Ramsay? Co jest?-Spytałem ziewając.
Dzisiejsze badanie pozbawiło mnie większości energii, ale podobno następne będą mniej intensywne.
-Idioto. Doktor Ryuu szuka cię prawie od godziny.-Powiedział i podał mi rękę.
Chwyciłem jego dłoń i wstałem.  następnie otrzepałem ubranie i utkwiłem wzrok w Ramsay`u
-Wiesz czego może chcieć?-Spytałem.
-Niestety nie, ale wzywa nas oboje.-Odpowiedział.
Skierowaliśmy się w stronę laboratorium, gdzie prawdopodobnie przebywał doktor. Otworzyłem drzwi.
-Przepraszam, czy jest doktor Ryuu?-Spytałem jednego z Acam'ów.
-O. Ramsay, Natsu.-Pojawił się doktor.
-O co chodzi doktorze?-Spytał Ramsay.
Doktor Ryuu opisał nam badanie, które polegać ma na połączeniu halucynacji i kontroli aury co prawdopodobnie może stworzyć jakiegoś stwora. Ramsay niemal od razu stworzył kota,a ja dodałem mu zbroję z aury, zwierzaka można było dotknąć. Jednak kosztowało to sporo energii. Obydwoje wytrzymaliśmy około dwóch godzin po czym opadliśmy z sił. Doktor podziękował i odesłał nas do pokoi.
-Idziemy do mnie?-Spytałem.
Ramsay przytaknął i ruszyliśmy w stronę mojego pokoju. Otworzyłem drzwi z impetem i położyłem się na tapczanie. Obok mnie położył się Ramsay. Oboje wyczerpani tym badaniem leżeliśmy na łóżku.
-Nudno tu się ostatnio zrobiło.-Wypaliłem.
-Racja.-Westchnął Ramsay.
-Co robimy?-Spytałem obracając się na bok i wgapiając w przyjaciela.
<ramsay?>przepraszam że takie krótkie :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz